21-ci əsr təhsil təfəkkürü
Sual-cavab və sinif müzakirələri
Sessiya 1:Planlı sinif müzakirələrinin aparılması
Sessiya 2:Sinif müzakirələrinə bütün şagirdləri cəlb edən strategiyalar
Müəllim-şagird münasibətləri
Sessiya 1:Sinifdaxili ünsiyyət və müsbət gözləntilər
Sessiya 2:Müəllim etimadının təlimdəki əvəzsiz rolu
Qrup işinin
təşkili
Sessiya 1:
Qrup işinin gedişatını necə yaxşılaşdırmalı
Sessiya 2:Qrup işindən əvvəl və qrup işi ərzində işlər
Effektiv dərs planları
Sessiya 1:Effektiv dərs planının əsasları
Təlim nəticələri
Sessiya 1:Təlim nəticələrinin əhəmiyyəti və onları səmərəli hazırlamağın yolları
Təlim üçün qiymətləndirmə
Sessiya 1:Təlim nəticələrini yüksəltməyə xidmət edən sinifdaxili qiymətləndirmənin təşkili
Sessiya 2:Təlim üçün qiymətləndirməni tətbiq etmək üçün əsas strategiyalar
Öyrənmə fəaliyyətləri
Sessiya 1:Bütün şagirdləri təlimə cəlb etmək üçün effektiv və maraqlı öyrənmə fəaliyyətlərinin planlaşdırılması
Praktik dərs planının yaradılması
Sessiya 1:Təlimçi müəllimlərin köməyi ilə dərs planının hazırlanması (qeyd: bu sessiya yalnız yuxarıda sadalanan 5 təlimi tamamladıqdan sonra edilə bilər)
Blum taksonomiyası
Sessiya 1:Təfəkkürün aşağı səviyyəsini anlayıb tətbiq etmək: 1-ci hissə
Sessiya 2:Təfəkkürün yuxarı səviyyəsini anlayıb tətbiq etmək: 2-ci hissə
Sinfin idarə olunması və sinif prosedurları
Sessiya 1:Dərsə maneçilik hallarını minimuma endirərək təlimə ayrılan vaxtı daha məhsuldar etməyin yolları
Şagird davranışının idarə olunması
Sessiya 1:Gözləntilər, davranışın monitorinqi və şagirdin yanlış davranışına verilən reaksiyalar vasitəsilə intizamsızlığın aradan qaldırılması
Fiziki məkanın təşkili
Sessiya 1:Sinif otağının təşkilinin təlimə təsiri
İlk dərs günlərinin əhəmiyyəti
Sessiya 1:İlk dərs günündən öncə hazırlıqlar 1-ci hissə
Sessiya 2:İlk dərs günündən öncə hazırlıqlar 2-ci hissə
Sessiya 3:Dərs ilinin başlanğıcında və növbəti günlərdə nə etməli
Şagirdləri həvəsləndirmək
Sessiya 1:Şagirdləri həvəsləndirmək və dərsə cəlb etmək məqsədilə “Axın” modelinin və digər startegiyalarının tətbiqi
Düşüncə tərzi təlimə necə təsir göstərir
Sessiya 1:İnkişafa açıq və inkişafa qapalı düşüncə tərzi: ruhlandırmaq üçün tərif
Sessiya 2:İnkişafa açıq düşüncə tərzinin rəy və “hələ ki” vasitəsilə inkişafı
Təlimin inkişaf etdirilməsi
Sessiya 1:Vıqotskinin Proksimal inkişaf zonası və skaffoldinq konsepsiyalarını tətbiq etməklə təlim nəticələrini yaxşılaşdırmaq
Tədris-təlim praktikasının təkmilləşdirilməsi
Sessiya 1:Müəllimlərin öz işlərini yaxşılaşdırmalarına kömək edən rubrik və izahatlarla çərçivə proqramının öyrənilməsi
Səriştəli müəllim olmağın sirləri
Sessiya 1:Ən yaxşı müəllimlər nəyi bilir və nə edirlər
Valideynlərlə əməkdaşlıq
Sessiya 1:Valideynlərlə ünsiyyət və onların təlim prosesinə cəlb olunması
Səriştəli müəllim köməkçiləri
- Tədris-təlim işinin yaxşılaşdırılması (4 sessiya)
- Davranışın idarə olunması (3 sessiya)
- Təlim üçün qiymətləndirməyə kömək etmək
- Uşaq inkişafı
- Böyüklər və uşaqlarla proffesional əlaqələri genişləndirmək (2 sessiya)